четвер, 14 травня 2020 р.

Міжнародний день сім’ї

  
    Сьогодні вся країна відзначає день сім’ї – день наших з Вами родин. Адже саме сім’я є тією цеглинкою з якої складається добробут та спокій у нашій державі. Дозвольте побажати Вам та всім Вашим рідним міцного здоров’я, щастя та непохитної твердості родинних стосунків.

    Міжнародний день сім’ї встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 році і відзначається щорічно 15 травня (резолюція A/RES/47/237 від 20.09.1993 р.).
   З сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Вона - джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, то, на чому будується будь-яке цивілізоване суспільство, без чого не може існувати людина. 

  Українці завжди шанували сім’ю, найбільш цінними є родинні зв’язки. Від батька до сина, від бабусі до внучки, передаються духовні цінності досі. Саме сім’я є найбільшим багатством, тією основою, платформою, на якій будується все.
Сім’я — це щастя, любов і удача,
Сім’я — це влітку поїздки на дачу.
Сім’я — це свято, сімейні дати,
Подарунки, покупки, приємні витрати.
Народження діток, перший крок, перший лепет,
Віра в найкраще, хвилювання і трепет.
Сім’я — дружна праця і вічні турботи,
Сім’я — це багато вдома роботи.
Сім’я — це складно.
Сім’я — це важливо.
Сім’я — це коли
Все на світі можливо. 

Сім'я очима дитини виглядає так:
Дякую учням за їхні старання і чудові малюнки 💛




Немає коментарів:

Дописати коментар